2011.05.28 Cseréld le a ruhatárad a Cosmóval! helyett Cseréld le a ruháidat, többtíz éves, agyonhasznált rongyokra?!

Tudom eléggé kritikus vagyok mostanában, de szerintem erről a rendezvényről nem csak, hanem több sorstársam jött el csalódottan. Megmondom őszintén ez nem csak a rendezők hibája, hisz' a látogatók hozták a csere "kollekciót", de én amondó vagyok, hogy azért ők tehettek volna ellene. 
Pontosan miről is van szó?: a rendezvény honlapját itt találjátok. 
Szóval ez a rendezvény arról szólt volna, hogy nem vagy alig hordott szekrényben porosodó szinte új ruháinkat (min. 5db-ot) elvigyük és hasonló állapotúra cseréljük. Össze is szedtem már hetekkel ezelőtt 2 kockás inget, 1 halványsárga pólót (amik egyenként max. 2x voltak rajtam), 1 kék garbószerű pólót (kb. 1,5 éve vettem, de 1x volt rajtam), 1 gyapjú szürke pulcsit (ami sosem volt rajtam, csak megtetszett anno és megvettem), 1 piros inget (amit nemrég megvettem, mert olcsó volt, de utólag nem hinném, hogy felveszem), és még valamit, amire sajnos nem emlékszem. Mikor megérkeztem és leadtam a hozott ruháim, már láttam mások miket hoztak és nagyjából az undor fogott el. Amikor beengedték a népet és elkezdődött a válogatás azért megint bizakodó voltam, hátha mégis találok 6db-ot ami legalább elmegy kategória. Végül ennyit találtam is, ha nem is magamnak, de legalább találtam. Ruhák ezreinek a legnagyobb része olyan volt, mintha a lányok a nagymamájuk 50 éve nem hordott, de addigra már agyonhordott ruháit hozták volna el. Elég dühös voltam, hogy   50x körbemenve sem láttam túl sok olyan ruhát amire azt mondhatnám, hogy érdemes volt ezért eljönni. 
Ki, miben hibázott? 
1. Azok a lányok akik azt hitték, hogy elhozzák az olyan ruhákat amiket maximum portörlésre tudtak volna használni...
2.A rendezők abban, hogy bevették a kiírással ellentétben a szakadt, kiégetett, agyonrojtosodott, kifakult, agyonhordott és nagymamám sem venné fel olyan régi ruhákat. Hallottam, amikor két rendezvényen dolgozó beszélgetett: "ha csak a kiírás szerinti állapotú ruhákat vettük volna át, alig lett volna ruha".
- Pedig szerintem sokkal jobb lett volna, ha kevesebb, de sokkal minőségibb ruhák lettek volna. Csak annak lett volna rossz, akik a rongyokat hozták, mert ők kevesebb beváltható gombot kaptak volna és így kevesebb "új" ruhával mehettek volna haza, de aki 5 megfelelő ruhával érkezett, az a megfelelő minőséget láthatta volna. 
Javaslat: legközelebb legyen kikötve például, hogy pár évnél nem régebbi ruhákat lehet hozni és hogy most szigorúbb lesz az átnézés, mert ha ez így folytatódik, szerintem egy idő után senki nem megy majd el. 
Azért volt pozitív élmény is: kapott az első 50 regisztráló finom cappuccino-t a Lancia jóvoltából. Lehett fotót csináltatni a Dreft jóvoltából, a Hungarianak köszönhetően pezsgő is volt és sok nyeremény. Lehett sminkeltetni, meg ruhát díszíttetni is, de mindkettőhöz akkora sor volt, hogy nem vártuk ki. A végén pedig kapott mindenki egy fülbevalót és egy Dreftet. 
Ami engem illet, lehet, hogy adok még egy esélyt, még meglátom...




Megjegyzések

  1. Egyetértek, a legtöbben szerintem is agyonhasznált/bolyhos/kifakult/ultragáz ruhákat hoztak, persze tisztelet a kivételnek.

    VálaszTörlés
  2. hát igen, tisztelet a kivételnek és hála, mert különben üres kézzel tértünk volna haza

    VálaszTörlés
  3. Igazad van! Én voltam az első ruhacserén még áprilisban, és ott is ez volt a helyzet! :/ Nem voltam elragadtatva!

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések