Összeállítás 2011.06.13

Mára két összeállítással készültem. Az első egy javarészt korall színekben pompázó összeállítás, ez a szín az idei kedvencem. A második pedig matróz stílust akar idézni, remélem sikerült.
 Őszintén bevallom, kezdő vagyok az ilyesmiben. Készítettem már kollázsokat, de legtöbbször újságokból kivagdosott darabokat illesztettem össze. Tudom, hogy még gyakorolnom kell, tehát azt is teszem. Itt az első amit a blogra kiteszek, ha jól emlékszem még ilyesmi nem volt itt ami saját készítésű.
Topshop, Adidas, Mango és Mac termékek

Topshop, Adidas, Hypebeast és FandF darabokból

Megjegyzések

  1. Szerintem nagyon jók lettek, én sem vagyok profi az ilyesmiben, de sokszor kifejezetten zavar a sok háttérkép, amiktől nem látom a lényeget. Mindkét összeállítás nagyon jó, mostanában kedvencem ez a lazacos árnyalat.

    VálaszTörlés
  2. Köszi Bog-Bog! :) Örülök, hogy nem csak én vagyok ezzel így. Gyakorlat teszi a mestert, úgyhogy gyakoroljunk. Ha vége a vizsgáimnak még inkább ráfekszem a témára :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések