Matt rúzsaim 1. Folyékonyak - vélemény, bemutatás

Ma a matt rúzsokról szeretnék írni nektek, azon belül is inkább azokról, amikről nekem is van tapasztalatom, tehát amiket kipróbáltam, megvettem, kaptam.


Két részre osztanám a matt ajakra való smink termékeket.
Egyik kategória a folyékony termékek, a másik pedig a hagyományos rúzs formulájúak (nem jut eszembe jobb kifejezés).

Matt rúzsaim egy része, mivel a bejegyzés megírása óta jó pár termékkel nőtt a kollekcióm, a 3. részben bemutatom, hogy melyekkel
Matt rúzsaim az alkaromon a lista sorrendjében
Az első bejegyzés a folyékony termékekről fog szólni.

1. Il Makiage Infinity Long-wear Matte Lip Cream 2746 árnyalat, kaptam, sajnos nem tudok árat.
Tapasztalat, vélemény: Inkább szatén fényű lesz száradás után is, nem mattul le teljesen.
Kicsit áttetsző marad, néha ezért csíkos is. Kellemes nyárias szín. Az állaga nagyon kellemes viseletté teszi. Közepesen tartós.


2. Colourpop Ultra Matte Lip - Kapow árnyalat Ár: 6 dollár ~ 1600 Ft
Tapasztalat, vélemény: Az első rúzsom volt a Colourpoptól. Kicsit szürkésebbre számítottam. Szürkés barnás szín inkább. Az üvegében sokkal barnásabb, mint valójában száradás után. Tartós, viszont eléggé szárít. Ha nagyon szárazak az ajkaim nem jó viselni, alá kell előre hidratálni.


3. NYX Soft Matte Lip Cream - Transylvania árnyalat Ár: ~2300 Ft
   Tapasztalat, vélemény: Nem szárít nagyon a krémes állaga miatt, jó mély, sötét színe van, de nagyon nehéz egyenletes felvinni. Általában foltosra szárad és csak gyengén, közepesen tartósnak mondanám. Viszont az állaga miatt kipróbálnám más színben, hátha tartósabb és szebben felvihető.

4. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof - 25-ös árnyalat Ár: Kb. 2000 Ft, Izraelben a Good Pharmban 10 shekel volt ~710 Ft
Tapasztalat, vélemény: Ár érték arányban verhetetlen. Egyáltalán nem tapasztaltam, hogy szárítana, nagyon krémes, nem kellemetlen viselni száradás után, kellően lemattul, közepesen tartós/tartós.
Jó sötét barna színű. Lehet sokaknak túl sötét, de én szeretem.

5. Golden Rose Longstay Liquid Matte Lipstick Kissproof - 24-es árnyalat Ár: Kb. 2000 Ft, Izraelben a Good Pharmban 10 shekel volt ~710 Ft
Tapasztalat, vélemény: Ugyanaz, mint az előzőnél. Viszont ez egy nude szín, szép természetes végeredménnyel.

6. Lovely Extra Lasting Matt and Lasting - 4-es árnyalat Ár: ~699 Ft
Tapasztalat, vélemény: Azt hiszem ez volt a 3. matt folyékony rúzsom, a legolcsóbb és az egyik legjobb. Nem minden árnyalat ugyanolyan minőségű, de én kifogtam az egyik legjobbat ezzel. Csak ajánlani tudom. Tökéletes hétköznapokra vagy szemhangsúlyos sminkekhez is. Nem szárít.Közepesen tartós.

7. Lovely K * lips Matte Liquid Lipstick - Sweety árnyalat Ár: ~1290 Ft
Tapasztalat, vélemény: Tartozik hozzá egy szájceruza is, ami fokozza a tartósságot, egyenletességet, de én legtöbbször anélkül használom és úgy is szuper. Közepesen tartós, gyönyörű színek.Nem szárít.

8. PUPA I'm Pupa Matt Lip Fluid - 002-es árnyalat Ár: ~2590 Ft
Tapasztalat, vélemény: Gyönyörű, mély színek. Nekem egy gyönyörű vörös árnyalat van meg. A tökéletes vörös rúzs. Tartós, de azért nem 100%-osan pohár, kaja álló. Nem szárít viszont egyáltalán, legalábbis én nem tapasztaltam.


Mára ennyi, a következő rész a hagyományos, nem folyékony matt rúzs tapasztalataimról fog készülni, viszont a 3. részben további leginkább folyékony matt és metál rúzsokat szeretnék majd mutatni, amiket mostanában kaptam, vettem és még kicsit próbálgatom őket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések